כתיבת תוכנית שיווקית למלונות

"סוף מעשה במחשבה תחילה" – תוכנית השיווק מהווה תכנון דקדקני של פעולות המלון להשגת יעדיו. תוכנית השיווק מציגה את המצב הנוכחי, את השאיפות, הרצונות והיעדים ומפרטת את כל הדרכים להשגתם.

https://www.wikihow.com/images/thumb/2/29/Write-a-Business-Plan-Step-1-Version-2.jpg/v4-460px-Write-a-Business-Plan-Step-1-Version-2.jpg.webp
אפיון מדויק של המוצר שלנו והערך המוסף שלו ללקוחות.
ניתוח מצב קיים (הצפת הבעיות, מצב שוק, פעילות מתחרים).
הגדרת יעד המכירות והמטרות שאנחנו רוצים להשיג.
הצגת האסטרטגיה השיווקית.
פירוט הטקטיקה השיווקית מפורטת על פי סדר פעולות ולוחות זמנים.
קביעת תקציב שיווק.
הכנת תחזית תוצאות ורווחים.
פיתוח אמצעי בקרה על התוכנית הכוללים חלוקת משימות ויעדים לביצוע.

מעוניינים בפגישת ייעוץ?

השאירו פרטים, ונחזור אליכם בשעות הקרובות.

מבטיחים לשלוח רק עדכונים ולא לעשות שימוש אחר ראה מדניות פרטיות