התהליך

uploads/aaa.png

התהליך

על מנת לייצר תוכנית אפקטיבית לצמיחה מול יעדים מוגדרים יש לבצע הכרות עם המוצר,עם קהליו, עם מתחריו , לנתח נתונים משנים עברו לבצע התאמות לטעמי וצורכי שוק חדשים ולהכיר בסיכונים המאיימים על המלון .

הכרת הפעילות במלונות מתחרים

מחקר מתחרים הוא בין התהליכים הראשונים שאנו עושים בתחילת פרויקט חדש. כדי לייצר אסטרטגיה אפקטיבית ורלוונטית לשיווק המלון, עלינו להבין ולבחון את הזירה בה אנו צריכים ״להילחם״.

בדיקת המפה השיווקית הנוכחית

ניתוח של אופי המלון ואיכותו (הסביבה הפנימית), ניתוח של השוק העסקי שבו אנו פועלים (הסביבה החיצונית) והפעלת מודלים שיווקים שעוזרים לנו לבחון את המצב הקיים.

הכנת תוכנית שיווקית כוללת

נקבל החלטות ונתווה אסטרטגיה שיווקית, וזאת תוך הגדרה של קהל היעד, שוק המטרה בו נרצה לפעול, תקציב השיווק, ובניית התמהיל השיווקי

בניית מתודולוגיה פרטנית למלון

נבנה מערך שיווק לפי התוכנית שבנינו, זוהי תוכנית שיווקית חדשה ולכן לכול אורך השנה אנחנו נבחן את יעילותה, ונמדוד את הביצועים ובמידת הצורך נבצע שינויים כל העת

מעוניינים בפגישת ייעוץ?

השאירו פרטים, ונחזור אליכם בשעות הקרובות.

מבטיחים לשלוח רק עדכונים ולא לעשות שימוש אחר ראה מדניות פרטיות