חוויות אורח

uploads/aaa.png

אנו מציעים

אבחון מצב קיים

סקרי שביעות רצון לאיתור נקודות חזקות וחלשות בשירות. איתור נקודות שמרגיזות את האורח, מעצבנות אותו וגורמות לו לכעסים (מיותרים בחלק מהמקרים).

סיוע ביישום

פיתוח מערך ותהליכים שמיועדים לשפר את חווית הלקוח. הדרכה, ייעוץ וליווי עד לתהליך ההטמעה המלא של חווית הלקוח. יעוץ לשימור לאורך זמן על החוויה המדהימה שעובר הלקוח.

בקרה מתמשכת

שיפורים עקביים ומדידת שביעות הרצון של האורח במלון. מדידה אפקטיבית (ROI) של חווית האורח לשורת הרווח למלון.

הכנת רשימת המלצות

ביצוע אורח סמוי לאיתור נקודות חזקות וחלשות אצל המתחרים / מקבילים בשוק. ביצוע אורח סמוי לאיתור נקודות חלשות בכל מרכיבי האירוח והכנת רשימת המלצות

הכנת דוח מחולק ע``פ מרכיבי השהות

זיהוי מתחרים / מקבילים בשוק שנותנים חווית לקוח מעולה ומצויינת. הקשבה אמיתית לעובדים, עמיתים, מנהלים – לגבי כיצד הם חושבים שצריך לתת ללקוח שירות של WOW?

אודות חווית אורח

משרד מכירות רות וייס עוסק בשנים האחרונות בנושא חוויות אורח. ממחקרים רבים שפורסמו לאחרונה עולה כי מרכיבי האירוח החשובים ביותר לאורח הינם חווית שהות וחוויית שרות. שתי חוויות אובייקטיביות לגמרי המורכבות ממגוון פרטים המתחברים לתמונה ומכריעים את שביעות רצון האורח מהמלון. חווית השהות מורכבת משלל מרכיבים. חזות הכניסה, המלון, תאורה בחללים, הריחות, טיב ואופי חומרי הבניה, הרהוט, מוצרי טואלטיקה בחדרים, המסר הפרסומי הגלוי והסמוי וטיבה של ארוחת הבוקר. בעבר דובר רבות על שרות המלון, בריכה, חדר כושר, מסעדות, חנויות ועוד ועוד . לאחרונה לאור שינוי טעמים של ציבור האורחים מדד ההנאה מושתת על אווירה, אופי ייחודי, ריחות והחשיבה העומדת מאחורי עיצוב המלון. דווקא לנוכח התמורות הללו ניתן לבצע תהליך אבחון מקיף וליצור שינוי אמיתי לכיוון בו ניתן לשנות את שביעות רצון האורח, לשפר את מחירי האירוח וליצור נאמנות למותג.

מעוניינים בפגישת ייעוץ?

השאירו פרטים, ונחזור אליכם בשעות הקרובות.

מבטיחים לשלוח רק עדכונים ולא לעשות שימוש אחר ראה מדניות פרטיות