חמש נק' חשובות שצריך להטמיע בכל אתר מלונאות בכדי לשפר את חווית המשתמש

uploads/WhatsApp-Image-2018-07-23-at-20.37.50-1-377x220 (1).jpeg

חמש נק' חשובות שצריך להטמיע בכל אתר מלונאות בכדי לשפר את חווית המשתמש

עיצוב אתר אינטרנט הוא כמו להתכונן לפגישה הראשונה – רוב הסיכויים שאתה לא תקבל הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני. בעוד שבדרך כלל, רוב הנשים מקפידות על כל פרט במראה שלהן (השיער, הציפורניים, התלבושת, וכל דבר אחר), נראה שיש לא מעט גברים שמגיעים לפגישה הראשונה כאילו הם התגלגלו הרגע מהמיטה. גם אם ננסה לתת הזדמנות שווה לשנייהם נראה שהאחד כבר הרס את מירב הסיכויים שלו להצלחה אנחנו לא נרצה שהאתר שלנו יאבד סיכויים כבר ברושם הראשוני, בטח לא בגלל שלא התכונן מספיק, אז איך נעלה את הסיכויים שלנו לזכות ב"דייט שני" עם המבקרים/ת? הצעד הראשון הוא להבין מה הן הנקודות באתר שלנו שיכולות לגרום למבקרים לעזוב ללא ההזמנה. המבקרים עוזבים בגלל: 1. תוכן מוגבל 2.הצעת ערך לא יעילה 3.חוויית משתמש לא טובה בדף מנוע ההזמנות 4.מחירים גבוהים מהצפוי 5.מידע לא עקבי בדף ההזמנה וביתר האתר 6.היעדר דחיפות – הדף אינו מראה למחפשים למה הם צריכים להזמין עכשיו ברבות מהנקודות האלו ניתן לטפל על ידי עיצוב אתר בהתאמה לחוויית המשתמש – הנה חמישה דברים שאתר המלון שלך צריך תכונה כדי להתחיל: 1. תמונות וסרטוני וידאו הם חסרי תועלת בלי… אם אתה משתמש רק בתמונות סטטיות של המלון במאמץ ליצור תנועה אל האתר שלך , כנראה שאתה תאבד את כל ההשפעות המתמשכות. מבקרים לא מסתכלים רק על התמונות ועל סרטוני הווידאו; אלא הם מחפשים את אלו שמעוררים בהם רגש ומספרים סיפור. בוא נחזור לרגע לדוגמה של ההיכרויות הראשונה, בטוח, שמישהו עשוי ל"החליק" ימינה בתמונה יפה אבל האם הוא יוצא עם כל אחד שיש לו תמונה יפה? (אני מקווה שלא). הגורם המכריע יהיה השיחה שתבוא אחר כך – המילים שהוא משתמש בכדי להביע את מי שהוא. ועכשיו לעניינינו, באתרי אינטרנט, ובטח באתרים של בתי מלון, התמונות והסרטונים חשובים ביותר בהעברת המסר שאותו אנו רוצים להעביר למבקרים – אבל הם יהיו אפקטיביים רק אם אנחנו נדע לעטוף אותם בסיפור הנכון. 2. כוונו את התוכן לתנועות העין הטבעיות של המשתמש כאשר אתה מבקר באתר, העין שלך באופן טבעי עוקבת אחר דפוס F או Z בזמן שאתה סורק את המידע שעל הדף. אם האתר שלך ממוקד חזותי, כנראה שהמשתמש יסרוק את הכותרות ואת התמונות, כשהוא מחקה את דפוס ה- Z. אם האתר שלך ממוקד תוכן, כנראה שהמשתמש יסרוק את הכותרות ואת כותרות המשנה, כשהוא מחקה את דפוס F. לכן חשוב שתדע להעביר את המידע החשוב ביותר בעזרת סוגי הדפוסים האלו. 3. אם כבר מדברים על תוכן… אז מהו המידע החשוב ביותר שהנמבקרים מחפשים? מחקרים מראים, שרוב המטיילים מתעניינים ב WiFi חינם ו"שקעי חשמל חכמים" יותר מכל דבר אחר, אבל לפני שאתה יוצר שורה בדף הבית שלך על WiFi חינם, כדאי מאוד שתבין מהי הסיבה שהמבקרים מתעניינים בהטבה הזו. למעשה, כדאי שתעשה את זה לפני שאתה מפרסם כל מידע באתר האינטרנט שלך, אתה תמיד צריך להבין את המשמעות העמוקה יותר, ללמה שמישהו יקנה את מה שאתה מציע. למשל בעניין ה-WIFI, האורחים לא מקבלים WiFi חינם, הם מקבלים כמה דקות של FaceTime עם הילדים שלהם מבלי לראות הודעת "חיבור גרוע" על המסך שלהם. 4. אל תשתמש בביקורות ובתוכן ממדיה חברתית אלא אם כן … אנחנו שוברים את התבנית של כל עצה שיווקית אחרת במלון – כן! אתה צריך ביקורות באתר האינטרנט שלך אבל לא לשכוח איפה ואיך אתה משתמש בהם. בדיוק כמו שזה נהדר לשמוע שחבר משותף אומר דברים יפים על הבחור שאת יוצאת איתו, ובכל זאת, זה יהיה קצת מוזר אם כל אדם שפגשת אי פעם מתקשר להגיד לך איזה בחור נהדר הוא. לכן במקום להציג כל ביקורת שנכתבה אי פעם על המלון, כדאי שתציע ביקורות מסכמות המדגישות את נקודות המפתח אשר המבקרים רוצים לדעת. לכן כדאי שתשקול להשתמש בתוכן מהמדיה החברתית (ציוץ, פוסט פייסבוק וכו') או סיכום של ביקורות בדף הבית שלך, אך תשתמש בביקורות מעמיקות יותר בשלב מאוחר יותר של מסע הקונה – בדף ההזמנה ובאישור אֶלֶקטרוֹנִי. זה גם עוזר להבטיח עקביות באתר האינטרנט שלך שיווק לאחר הרכישה שלך (חוסר עקביות היא אחד הגורמים העיקריים לכך שמבקרים לא יגיעו לשלב הרכישה). 5. שנה את הקריאה לפעולה באתר לבסוף, אחד החלקים החשובים ביותר בכל אתר תיירות/מלונאות הנו החלק של ה"קריאה לפעולה" – כמו אתרי אינטרנט רבים של מלונות, הסיכוי הגדול ביותר הוא שתכתוב "הזמן עכשיו". הבעיה היחידה עם מושג זה היא, כי הוא לא מציג למשתמש מה בדיוק הם יקבלו בחזרה בתמורה, וזה לא מעורר דחיפות . אני מציעה שתשקול דרכים בכדי לשפר את "הקריאה לפעולה" שלך – חישבו באם היית מגיע לאתר של מלון, ובו ה"הקריאה לפעולה" הייתה- "התחל את החופשה עכשיו" או "הטיול הבא שלך מתחיל כאן" במקום "הזמן חדר עכשיו" בנוסף לטקסט על כפתור, כדאי להשתמש ברמזים חזותיים בכדי למקד את המבקרים באתר להסתכל על ה"קריאה לפעולה" – כאשר אנחנו מסתכלים על תמונה שבה מוצגים אנשים, באופן טבעי אנחנו נמקד את המבט לכיוון שהם מסתכלים. לכן אני מציעה שתשקול להשתמש בתמונה שבה הדמויות מסתכלות לעבר הכפתור "קריאה לפעולה" ובכך תיצור מיקוד נוסף אל העבר האזור החשוב הזה. אלה חמישה דברים שיכולים לעזור לאתר שלך להתבלט בין אלפי האתרים איתם אתה מתחרה, לעורר תגובה רגשית של המבקרים ולוודא שהם יחזרו שוב ושוב – ובכך יגרמו שה"דייט" השני שלכם יצא לפועל