קצת ממה שאנחנו עושים
רות וייס – שיווק ומכירות במלונאות ובתיירות מתמחה במתן השירותים הבאים
התהליך
על מנת לייצר תוכנית אפקטיבית לצמיחה מול יעדים מוגדרים יש לבצע הכרות עם המוצר,עם קהליו, עם מתחריו , לנתח נתונים משנים עברו לבצע התאמות לטעמי וצורכי שוק חדשים ולהכיר בסיכונים המאיימים על המלון .
בדיקת המפה השיווקית הנוכחית
ניתוח של אופי המלון ואיכותו (הסביבה הפנימית), ניתוח של השוק העסקי שבו אנו פועלים (הסביבה החיצונית) והפעלת מודלים שיווקים שעוזרים לנו לבחון את המצב הקיים.
הכרת הפעילות במלונות מתחרים
מחקר מתחרים הוא בין התהליכים הראשונים שאנו עושים בתחילת פרויקט חדש. כדי לייצר אסטרטגיה אפקטיבית ורלוונטית לשיווק המלון, עלינו להבין ולבחון את הזירה בה אנו צריכים ״להילחם״.
בניית מתודולוגיה פרטנית למלון
נבנה מערך שיווק לפי התוכנית שבנינו, זוהי תוכנית שיווקית חדשה ולכן לכול אורך השנה אנחנו נבחן את יעילותה, ונמדוד את הביצועים ובמידת הצורך נבצע שינויים כל העת
הכנת תוכנית שיווקית כוללת
נקבל החלטות ונתווה אסטרטגיה שיווקית, וזאת תוך הגדרה של קהל היעד, שוק המטרה בו נרצה לפעול, תקציב השיווק, ובניית התמהיל השיווקי