[rev_slider_vc alias=”new”]
שיווק אתרי תיירות
חשיפה אינטראקטיבית בארץ ובחו``ל
המטרה העיקרית של הייעוץ השיווקי היא לסייע בהגדרת קהלי היעד של המלון או אתר התיירות בצינורות השיווק הקיימים שיאפשרו לבעלי המלון ולאתר התיירות להיחשף בפני מפעילי תיירות פוטנציאלים מהארץ ומחו``ל.
ייעוץ אסטרטגי
בחינת הכדאיות והיתכנות
הקמת מלונות היא מלאכה מורכבת המחייבת עבודת שטח יסודית, קשר עם גורמי תיירות מגוונים, יצירת תכנית ממוקדת יעדים ומוגדרת בזמן להחדרתו לשוק ולהפיכתו למוצר מבוקש ואטרקטיבי.
מול כל סיכוי ניצב סיכון. הקמת מלונות היא פעולה המתבצעת, כמו פעולות בתחומים רבים אחרים, בתנאים של חוסר ודאות והעדר יציבות, כאשר עצם השינוי הוא המשתנה הקבוע היחיד.
גיבוש הקונספט
חשיבה יצירתית ממוקדת
גיבוש תפיסת עולם , אפיון העיצוב ומרכיבי האווירה וניהול בסטנדרטים גבוהים תוך התייחסות למרכיבי העלות ולסביבה התחרותית בה פועל העסק
רות וייס מלווה לקוחות ופרויקטים הנחשבים למובילי תחום בארץ ובחו``ל וגאה להיות חלק מהצלחתם
חדירה לשוק
סקירה וגיבוש עמדות
עריכת סקר שוק יסודי ומעמיק, אומדן מושכל ומבוקר של סיכויי הצלחתו, יכולת להתוות ולגבש תכנית ישימה לצמיחה ולמינוף כאשר נקבעים יעדים אפשריים, מדידים. כל אלה נעשים בסביבה רוויית מלונות קיימים, מתחרים, ומתוך ניסיון לצפות מגמות עתידיות בשוק התיירות בכלל והמלונאות בפרט.

קצת ממה שאנחנו עושים

רות וייס – שיווק ומכירות במלונאות ובתיירות מתמחה במתן השירותים הבאים

שיווק אתרי תיירות

לפרטים נוספים
שיווק אתרי תירות
My Subtitle

הקמת בית מלון והחדרתו לשוק

לפרטים נוספים
הקמת בית מלון והחדרתו לשוק
My Subtitle

קידום מכירות ומיתוג לבתי מלון

לפרטים נוספים
קידום מכירות ומיתוג לבתי מלון
My Subtitle

כתיבת תוכנית שיווקית

לפרטים נוספים
כתיבת תוכנית שיווקית
My Subtitle

התהליך

על מנת לייצר תוכנית אפקטיבית לצמיחה מול יעדים מוגדרים יש לבצע הכרות עם המוצר,עם קהליו, עם מתחריו , לנתח נתונים משנים עברו לבצע התאמות לטעמי וצורכי שוק חדשים ולהכיר בסיכונים המאיימים על המלון .

בדיקת המפה השיווקית הנוכחית

ניתוח של אופי המלון ואיכותו (הסביבה הפנימית), ניתוח של השוק העסקי שבו אנו פועלים (הסביבה החיצונית) והפעלת מודלים שיווקים שעוזרים לנו לבחון את המצב הקיים.

הכרת הפעילות במלונות מתחרים

מחקר מתחרים הוא בין התהליכים הראשונים שאנו עושים בתחילת פרויקט חדש. כדי לייצר אסטרטגיה אפקטיבית ורלוונטית לשיווק המלון, עלינו להבין ולבחון את הזירה בה אנו צריכים ״להילחם״.

בניית מתודולוגיה פרטנית למלון

נבנה מערך שיווק לפי התוכנית שבנינו, זוהי תוכנית שיווקית חדשה ולכן לכול אורך השנה אנחנו נבחן את יעילותה, ונמדוד את הביצועים ובמידת הצורך נבצע שינויים כל העת

הכנת תוכנית שיווקית כוללת

נקבל החלטות ונתווה אסטרטגיה שיווקית, וזאת תוך הגדרה של קהל היעד, שוק המטרה בו נרצה לפעול, תקציב השיווק, ובניית התמהיל השיווקי

 — בין לקוחותינו בעבר ובהווה —

מעוניינים בפגישת ייעוץ?

השאירו פרטים, ונחזור אליכם בשעות הקרובות.

חברת תיירות בע``מ

אנו מתחייבים לתת לך את השירות הטוב ביותר, הצוות המקצועי בניהולה של רות וייס יקח את העסק שלך קדימה.